O que eu aprenderei?

Introduction

Marketing is a critical business discipline in many organisations. This programme has heavy emphasis on marketing theories and concepts to enable students to become effective marketers. This programme will equip you with solid grounding to enable you to enter the exciting world of marketing. Coupled with industry-relevant modules that reflect the best current practices, you will be trained to think logically and critically to effectively manage the marketing role in any business environment.

De qual departamento farei parte?

Faculty of Business, Hospitality and Humanities

Opções de estudo

Período integral (3 anos)

Valores
RM18.000,00 (R$ 22.640) por ano
RM 54,000 for the entire course.

*O preço é estimado e tem caráter informativo, por favor, verifique esta informação com a instituição.

Data de início

Esperado Outubro 2020

Localização

Nilai University

No 1, Persiaran Universiti,

Putra Nilai,

NILAI,

Negeri Sembilan,

71800, Malaysia

Requisitos de admissão

Para estudantes do(s)/da Estados Unidos

Students must have a successful completion of STPM or equivalent. IELTS 5.0, TOEFL 410 (PBT) / 34 (iBT), Pearson 36, MUET 3.

Para estudantes internacionais

Students must have a successful completion of STPM, UEC, Foundation/ Matriculation, Diploma/ Advanced Diploma or equivalent.

English Proficiency requirements:

IELTS: 5.5; TOEFL: Paper based: 450 / Internet based: 46

ADICIONAR AOS MEUS FAVORITOS

Sobre a universidade

A Universidade Nilai é muito qualificada, bem localizada e oferece uma experiência estudantil diversificada e cosmopolita.

  • Uma das instituições de ensino superior consagradas na Malásia
  • Busca o desenvolvimento holístico dos alunos
  • Oferece excelentes oportunidades de estágio
  • Reconhecida por universidades e organizações em todo o mundo